핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


Super Junior’s Yesung and his doppelganger cat

من امروز دارم میرم ژاپن،این یعنی به دیدن دوباره شما ELF در ژاپن میام~ این باعث میشود من احساس بزرگی داشته باشم! به من اجازه بدهید عکسی از یک گربه ی نشان بدهم که شبیه من هست

این هم توییت جدید یسونگ !! چقدر پیشی نازه !!طرفدارن در جواب گفتن : wow. مثل دوقلو میمونید . پرواز خوبی داشته باشی به ژاپن

koreansunmovie.com



نظرات شما عزیزان:

esmat m
ساعت1:31---24 دی 1390
الحقم که شکل همن

مهسا
ساعت15:15---19 دی 1390
من فدای عشقم بشم که اینقدر با نمکه!!! آی قلبم...کسی نیست به این بگه از این توییت ها نکنه من اعصاب درست و حسابی ندارم یه دفعه پس میوفتم؟؟؟؟؟؟؟
راستی رویا جون خواستی بری اگه میشه به منم خبر بده باید بیام اون جا رو روی سرشون خراب کنم! با خاک یکسان میکنم اونجا رو!!!!!
اولین بار که خبر شرکت کیو و سونگمین و دونگهه و اونهیوکو خوندم تا یه دقیقه رو صفحه ی مانیتور کپ کرده بودم! اصلا حالی داشتما!!! خدا رو شکر دقیقا همون یسونگ و ریووک نیستن وگرنه سنگ کوب میکردم!!!


roya
ساعت14:26---17 دی 1390
اوخی چقدر شبیه همن اگرچه گربه باید به صورت قشنگ اوپامون حسودیییییییییی کنه امیدوارم به سلامت به ژاپن برسه و هم با سوجوا طرفدارارو خوشحال کنن و هم طرفدارا اونا رو خدا رو شکر یسونگو نبردنش تو این برنامه Pit-a-pat Shake چون قلب ما همینجوریشم دو نیم شده اگه یسونگ و بقیه هم میرفتن کلا هزار تیکه میشد و دیگه درست بشو نبودددددد اصلا شاید اینا رو میبرن تو این برنامه خوششون نیاد مگه دست ایناست که با کی دوست بشن ؟؟؟؟؟ دلم میخواد برم استودیو wgm رو به آتیش بکشم البته قبلش لیتوکو میارم بیرون تا نسوزههههههه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: شنبه 17 دی 1390برچسب:superjunior,yesung, | موضوع: <-PostCategory-> |